18 Nisan 2013 Perşembe

KOLAY KEKÇİKLER






Bahar ha geldi ha gelicek derken saka gibi kışı tekrar yaşamaya başladık. Böyle olunca da dışarıyla ilgili  bütün planları erteleyip evde daha çok vakit geçirdim bu ara.Fena da olmadı hani kitap okudum,yeni şeyler denedim,misafir ağırladım.Evde vakit geçirmenin keyfini çıkarmaya çalıştım. Çayımı demleyip ayaklarımı uzatıp biraz da olsa kendini dinledim.Yine de Güneş yüzünü göstersin ARTIKK...





 Pinterestte gördüğüm 3 malzemeli kekler.Çayıma bugün bunlar eşlik etti.İnanılmaz pratik ve sadece 10 dakikada pişiyor.

Malzemeler:

  •  1su bardağı nutella
  • 8 kaşık un
  • 3 yumurta
*Malzemeler çırpılır,cupcake kalıplarına dökülür.Üzerine istediğiniz şeyle süsleyebilirsiniz.Ben damla çikolata ve ceviz kullandım.
*ayrıca keke biraz süt ekledim.
*Sadece 10 dakika pişirin.

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder